יועץ\ת שירות - מרכז שירות האומן בירושלים (מספר משרה - 4724)
פרטי התפקיד:
קבלת הלקוח, פתיחת כרטיס עבודה, קבלת מידע ראשוני על התקלה והעברת המידע לאנשי המקצוע
מתן הצעת מחיר, עדכון כרטיס עבודה, עדכון שוטף של הלקוח במצב הרכב שלו.
התנהלות מול הממשקים במוסך – מחסן, מנהלי עבודה, פקידות שירות.
בסיום הטיפול- מסירת חשבונית ומתן הסבר מקצועי על הטיפול שנעשה ועל המחירים.
דרישות התפקיד:
ניסיון בשירות-חובה
רקע בתחום הרכב-יתרון
הכרות עם סביבת עבודה ממוחשבת
משרת בוקר א-ה , ימי שישי לסירוגין.
קבוצת קרסו מקדמת גיוון תעסוקתי ומזמינה מועמדים\ות מכל קבוצות החברה להגיש מועמדות